Diós.Kalács.

Van az úgy.

Mordizomadta!

2012. december 17. 17:05 - dioskalacs

Ma sikerült beletolatnom egy másik skuzuba, miközben vittem a Családsegítőbe a mesekönyveket, meg játékokat. Természetesen én voltam a hibás és csak azért adtam hálát, hogy Lénárdot Györgyiéknél hagytam, mert negyven percet beszélgettem a négy fokban Vanessza apukájával, mikor is megjött a dinnyehordó alkatú tulaj, akitől bérelték a kocsit. Mit ne mondjak, életem legdrágább jótékonysági akciója volt ez.

2 komment
Címkék: tanulság

A bejegyzés trackback címe:

https://dioskalacs.blog.hu/api/trackback/id/tr985571730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KicsiHobbit 2012.12.17. 18:03:08

Óóóó, te szegény! Ezek szerint Vanessza papája éeltben hagyott, ami mindeképp pozitív végkifejlet!

15852 2012.12.17. 22:07:06

Vanessza papájával volt a legkevesebb gond. :)
süti beállítások módosítása