Tegnap írtam a MiniManóval kapcsolatban egy elkeseredettnek tűnő hasonlatot, aztán ma reggel kellemes meglepetésként ért, hogy sűrű bocsánakérések közepette felhívtak, miszerint sokat kellett keresni a rendelésemet, de megvan, mehetek érte. Én - besózva, hogy végre lesz fehér alapon zöld kiscsirkés pelenkázólapom - még meg is köszöntem, ésatöbbi, ésatöbbi. Így utólag ez teljesen felesleges volt.
Ebéd után BudaiPasával odakocsikáztunk és vártunk. A kasszánál - érkezéskor, majd a bolt minden zugának bejárását követően - több alkalommal jelentkeztünk, hogy meddig várjunk még és láthatóan komoly erőfeszítésébe tellett a kiscsajnak még az is, hogy felidézze, mit is akarunk, holott már nem egyszer mondtuk el neki. Fél óra után kaptunk egy dobozt, amiben benne volt az is, amit nem kértem azok helyett, amit e-mailben jeleztek, hogy nincs. Cserébe pelenkázólap sehol. Kérdezem, hogy azzal mizujs, mert hát a visszaigazolásból az derült ki, az természetesen rendelkezésre áll. Hát az nem volt odakészítve, tehát nincs. És nem vagyok egy hisztigép mostanában, de annyi azért jólesett volna, hogy elnézést/sajnáljuk/ne haragudjatok/stb. Ha másért nem, a tök felesleges várakozásért, hiszen pont azért rendeltem meg mindent előre, hogy elkerüljük a töketlenkedést...
És itt jött el a pillanat, amikor nem mentem át nyuszikába és nem közöltem a MiniManóval, hogy bassza meg a porszívóját, hanem választottam egy másik pelenkázólapot és elhatároztam, hogy nem kell erőltetni mégsem ezt a boltot, amikor a Babaszafariban, vagy a Brendonban sokkal gördülékenyebben és barátságosabb mederben folyik a vásárlás.